风影大人是姐控

Sometimes a forbidden glance
will give my heart away
有时悄悄的一瞥,会泄漏我的心
The light that kindled our romance
may flicker through the gray
摇曳心旌的光,或许会穿过暗夜
All the gold and silver at the rainbows end
所有彩虹尽头的金银
all earthly goods I will forsake
俗尘凡事我都愿放弃
For each shooting star a wish I send
为每一个向流星许下的愿望
You were the rolling tidal waves
你是涨落的潮汐
that swept my barren shores
冲刷我荒芜的海岸
You are always with me
你总在我身旁
You are always there
触手可及的地方
In my dreams
though I am wide awake
在我的每一个梦里,尽管此刻的我清醒着

评论(2)

热度(26)